VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glädjens dag

Kategori: Jag o min vardag

 
Många människor gillar inte måndagar, själv så har jag aldrig brytt mig så mycke om vad det är för veckodag typ. Såklart när de är fredag vilket innebär 2 dagar ledigt om man inte jobbar helg.
 
Men idag fick jag ett sånt glädjande mail, är så glad så jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill inte avslöja något än, vill ha allt på papper först.
 
Lite kul med glädje mitt i all sorg, för igår kväll/natt var ingen höjdare, fick ett riktigt gråt anfall ang sorgen efter Smulan. Saknaden efter henne är fruktansvärt jobbig, fattar fortfarande inte att hon är borta och att jag måste leva utan henne.
6 veckor sen hon fick somna in, fattar inte var alla de dagar tagit vägen.
 
Men går allt som det ska så är de en av mina drömmar som kommer att gå igenom. Så ni får gärna hålla alla tummar och tår för mig.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: