VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hopplösa natt

Kategori: Jag o min vardag

 
Go'morron!!!
 
Tur att jag oftast klarar mig på väldigt lite sömn, för inatt blev de inte mer än ca 3 timmar, och nu ska jag snart åka iväg till Helsingborg. Hoppas på att vara hemma igen runt halv 2, huvudet har nämligen redan börjat värka...suck.
 
Ska ju även ringa och uppdatera ang den goda nyheten jag fick igår. Eftersom jag inte kommer att få något riktigt svar förrän om ca 2-3 veckor. 
Och jag som vill veta nu, eller ja i alla fall ha det på papper.
För som det ser ut nu så är allt klart, men jag tror inte på saker innan jag ser det.
Hoppas kan man ju....
 
 
Hoppas ni alla får en trevlig dag, hörs senare idag!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: