VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag idag ja

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Fredag:
 
Blev en runda till ängen med Linda. Satt där vid en grill och snacka om en hel massa som hänt och så, var ju lixom ett tag sen vi sågs på tu man hand. Men det var i alla fall riktigt trevligt.
 
Lördag:
 
Vaknar skitpigg kl: 8.03, och inte lönt att bli kvar i sängen då ju.
Vid 09.30 försvann strömmen, visa sig vara så för 100 hushåll här. Redan kl: 11 fick vi tillbaka den igen, dröjde dock lite innan TV kanalerna gick igång igen.
För att inte tala om internet, de kom ju inte tillbaka förrän strax innan 19-tiden. Och jag bara tänkte att kommer inte tv o internet tillbaka kan strömmen likaväl försvinna igen..haha. För fy för och usch och vara utan internet, riktigt abstinens igår ju..haha
Ang lördan så kom även Ellen och hälsa på, inte träffat henne på 5 år, sen hon flytta från byn. Hade ju henne som granne i min trappa.
 
Idag är det söndag och det blir tvätta, städa och bjuda mamma o mormor på midda.
 
Nu ringde Linda och står tydligen utanför min balkong..hehe
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: