VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Spider

Kategori: Filmtips

 
Absolut ingen höjdarfilm, men tänk att jag klara och titta som är så fruktansvärt rädd för spindlar. Ni som känner mig vet hur dåligt jag mår när jag ser en sån i verkligheten. Men denna påverka mig inte fullt så, kan vara pga att såna här finns ju inte.
 
 
 
 
 
 Efter att en rysk rymdstation krockat med en meteorit sprids delarna ut i rymden varpå en bit landar i New Yorks tunnelbanesystem. Där upptäcks en ny giftig spindelart – de växer sig snabbt gigantiska och hotar människorna i New York. Nu är det upp till förmannen Jason och forskaren Rachel att rädda världen från hoten på åtta ben – innan militären hinner skrida till verket med sina lömska planer.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: