VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inget kul igårkväll/inatt

Kategori: Jag o min vardag

 
Usch, har varit en riktigt jobbig natt, jag kvällen oxå igår. Fick den slutgiltiga fakturan från veterinären och allt kom upp igen, tårarna rann och det gick inte att hejda.
Orka snart inte ha det så här längre, vill bara det ska vara en mardröm och att jag vaknar snart och allt är som vanligt och lilla Smulan är hos mig.
Har aldrig nånsin mått så här dåligt. Helt tom och förvirrad.
 
Tack och lov för en halv sömntablett så jag kunde somna från det hela vid 1 inatt, men bara för att vakna supertidigt och känna samma sak.
Väntar på avin om urnan som är det sista, kanske man får lite lugn och ro i kroppen då, när jag vet att hon är hemma hos mig igen. Inte att man slutar sakna o sörja, men att det kommer att kännas tryggt och
veta var hon är.
 
Varför är kvällarna den tidpunkt då man saknar mest och är som mest ledsen? är det för att man sysselsätter sig hela dagen och då inte får chans att tänka lika mycke. Även om jag tänker på henne mest hela tiden.
 
Nähä nu ut i lite viktiga ärenden
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: