VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mat i massor

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Idag blir det full rulle här i köket.
 
Just nu står degen på jäsning som ska bli piroger. Stor laddning korv stroganoff för infrysning ska göras samt en middag som jag ska äta idag. Vad de blir får vi se.
När man bor och lever ensam är det svårt att göra grytor och sånt till bara en person, och vad är då bättre än storkok, sparar tid och pengar.
 
Bra och ha färdiga rätter i frysen när jag varit borta en hel dag på kursen i helsingborg. Bara att värma och koka, ris, pasta, potatis eller vad man nu vill ha till.
 
Där finns nu färdig kycklinggryta, kycklingsoppa, biff stroganoff, tacosoppa, köttgryta...sen såklart massa annat men de kräver ju tillagning. Blandat är bäst.
 
Och recept på min mat hittar ni såklart som vanligt i min matblogg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: