VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tagit tag i det

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Allt, ja nästan allt har blivit lidande sen min lilla Smulis fick somna in. Har verkligen inte mått bra, och gör fortfarande inte. 
 
Men idag har jag i alla fall påbörjat en storstädning av mitt hem, en sådan jag gör varje sommar och varje jul. Städar och dammar och torkar av exakt allt som finns mellan golv till tak. Och ni som minns, så brukar detta ta några dagar, kanske 3. Får se om jag hinner bli klar innan fredag.
 
På torsdag försvinner ju all tid fram till ca 14-tiden då jag är i Helsingborg på kursen. Men imorgon tvättar jag och är ändå hemma så tror nog jag ska hinna.
 
Startade i köket och kommit lite längre än halvvägs.
Helt underbart sen när det är klart, så himla kliniskt rent i flera dagar. Ja för sen börjar ju nya dammet lägga sig...skittradigt..haha!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: