VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tuff dag i köket

Kategori: Jag o min vardag

 
Har tillbringat ganska mycke tid i köket idag, men det gav bra resultat.
Och i och med detta så blev det en kycklingklubba och potatissalladen från igår till midda
 
Påminner er om att recept på den finns i min matblogg
 
 
Hittade billiga kycklingklubbor på Netto i förmiddes som jag har grillat och rensat och frusit in i portioner till min dagliga lunch sallad, vilket sparar mycke tid
 
Tips om detta i min matblogg
 
 
 
Och medan detta blev klart i ugnen så satte jag en deg och gjorde piroger som blev riktigt goda.  
 
Receptet hittar du i min matblogg såklart
 
 
Oxå har jag diskat i massor, blir en del när man kockar o har sig.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: