VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad fredag

Kategori: Jag o min vardag

 
Fredag igen..Hallååå var tog veckan vägen. Nu går de alldeles för fort, hinner ju inte med. Men de positiva är att vi fått mycke snö, men töar väl bort en del idag eftersom solen är framme och skiner så fint. Med andra ord härligt väder.
 
Så vad ska då Marie göra idag, JO hon ska göra sånt där...gör inget som inte jag skulle gjort. Men innan dess så ska jag bjuda mamma på midda, min egen påhittade zucchinilasagne.
 
Sitter även och väntar på ett viktigt samtal, ska bli spännade eftersom det gäller en del av min framtid. Hoppas på det bästa...
 
Och den där jävla bulan är på besök igen, en gång i veckan har jag fått den sedan drygt 2 månader tillbaka. Ja jag vet, GÅ TILL DOKTORN MARIE!!! haha...får väl fundera på de tills på måndag.
 
Nähä dags och ta fram dammsugaren tror jag
 
Önskar er alla en trevlig fredag fall i fall vi inte hörs mer idag
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: