VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hmm..vilken dag eller

Kategori:

 
 
Vaknar upp till snö idag, eller ja det började ju faktiskt sent igår kväll att komma. Till och med jag som verkligen tycker snö är sååå underbart tycker nu att det får vara nog. Men det är ju för att vi haft underbar sol i flera dagar.
Hoppas de vänder efter denna veckan.
 
Idag blir det nog inte många knop gjorda, mår skit..jävla mensen som kommit. Ont i huvudet, mår illa, yrsel och skit ont, för att inte prata om att jag nästan förblöder ju..haha. Viktig info eller hur. Nä, men de är min blogg o jag skriver vad jag vill..haha.
Men ska väl städa lite idag ändå tänkte jag. Putsa fönster blir de då rakt inte som det var planerat att jag skulle.
 
Tänker på min bästis Linda idag, 2 års dagen för hennes lillebrors bortgång.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: