VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så enkelt

Kategori: Tankarna flödar

 
De här med att kommentera hos mig får ni gärna göra, men det är jag som bestämmer om din kommentar blir publicerad. Varför? Jo för att jag gillar inte om de används fula ord och påhopp. Jag är ju inte sådan själv. Tack och lov har mina snart 5 år som bloggare inte haft mer än kanske 4-5 såna kommentarer. Fast bara för jag skriver det nu så skulle de inte förvåna mig om de kommer en eller två..haha. Men de bjuder jag på. Tar ändå aldrig åt mig av om nån tycker illa om mig, man kan inte tycka om alla, så är de bara.
 
Och att "tjata" på mig om och om igen med frågor som jag ändå inte besvarar är inte ens lönt, lägger inte energi på sådant eftersom jag ändå vet bäst själv. Så får ni inte svar på era onödiga frågor så är de helt enkelt för att jag inte bryr mig om vad ni tycker och tänker om mig. Så nu vet ni hur jag fungerar på den punkten.
 
Påhopp, skitsnack, lögner om mig osv...biter inte ett dugg på mig. Jag är för stark för att bli berörd av sånt trams.
 
 
Förresten snöar de hos er?? Här kommer de en grynig massa, bli vitare och vitare. Skönt att den där stormen inte passerade igår.
 
Nähä, dags och ta disken och sedan ut i lite ärenden
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: