VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 maj är här

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Go'morron!
Ja jag går fortfarande på kursen, men lixom inget kul och skriva om varje dag, eller vad säger ni?
 
Har fått nåt jävla problem när jag skriver, kvittar om de är här I bloggen, facebook eller andra sidor, vokaler som äåö blir av med sin prickar överst och bokstaven i ändrar sig till stor bokstav, och de flesta orden blir understrukna med rött som när man har stavningsförslag I office....ja detta är bara några av felen. Det började hända efter att IE blev uppdaterade till 10, inget kul alls. Har undersökt I massor men hittar inte hur jag rättar till detta. Tacksam för tips och hjälp. Annars får jag väl formatera igen, lixom bara 4 mån sen sist.
Så hoppas ni har överseende om de fattas prickar over dessa vokaler ibland
 
Uppdaterar kl: 08.55, har hittat hur man åtgärdar "felet".....googlade o hitta de äntligen, fler som har problem så klicka på länken
 
 
 
 
Strålande solsken idag igen, även om det var natt/morgon frost, men det hör ju till när våren är på ingående. Mycke som börjat blomma oxå överallt. Längtar tills alla träden I skogarna fått sina gröna blad. Så mysigt I bokskogar ju.
 
Idag ska jag göra en ny maträtt som jag kom på igår, hoppas det blir gott. Falukorv kan jag avslöja att det blir, har ju inte experimenterat så mycke med de. För man gör oftast de vanligaste, plus att jag inte är så glad för korv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: