VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron!!!

Kategori: Jag o min vardag

 
Uppe med tuppen som vanligt, kan inte sova som jag borde. men vad gör det, sova kan man göra när man är pensionär och inte har så mycke att sköta...haha.
 
Har upptäckt att jag har fler besökare här i bloggen nu när jag knappt är flitig, lite kul tycker jag. Men ni vet ju alla varför jag inte är så inspirerad att blogga just nu. Så ni får helt enkelt ta det som det kommer.
Händer inte så mycke i mitt liv just nu, vill vara med Smulan så mycke som möjligt innan det är dags att säga hejdå. Sorgligt men sant...
 
Fast idag om ett par timmar så ska jag sätta mig på bussen och åka på ett möte med AF. 
 
Ingen sol idag heller, men de gör inget, lite regn skadar inte och det behövs för det är så kvavt och jag har svårt och andas pga min astma/allergi. Tur det finns mediciner i alla fall.
Folk är som tokiga med att klaga på facebook över vädret. Förstår inte hur man orkar lägga tid och energi på något man inte kan påverka. Bättre och vara glad över vad man har och vad man kan ändra på om man inte trivs med sitt liv. Själv så trivs jag alltid med livet och klagar inte. Lixom inte min grej, allt är som det är.
 
Önskar er alla en trevlig dag
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: