VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lör- & söndag

Kategori: Jag o min vardag

 
Måndag och ny vecka igen. Dagarna rusar som alltid.
Det enda positiva är att min lilla katt inte blivit sämre i alla fall.
 
Tog mig faktiskt lite egen tid och avkoppling i lördags med Sandra, vi satt på en äng ca 5 min gångväg hemifrån och drack lite vin och cider. Hur mysigt som helst. Dit kom även Nabil som sedan följde med mig hem och kollade ESC, bra gjort av Danmark att vinna den. Sandra satte sig på bussen och åkte till vår gemensamma vän.
Jag ville hålla mig på hemmaplan pga Smulan.
 
Igår var det ju söndag och finalen i hockey VM, vilken match alltså och så underbart att det blev guld för Sverige.
Förresten så dela jag och Smulam på ett halvt kilo räkor med skal i sängen..mums tyckte hon. Även om de tog lite tid att skala. men min lilla katt sitter så fint och väntar. Sen när man lägger fram en räka så säger hon mjau
 
Idag sitter jag inne i Helsingborg på kursen och slutar runt 12-tiden. Ska bli skönt och komma in igen, sömnen inatt var knappt någon alls. Har sovit väldigt dåligt länge nu. Så frågan är om jag inte tar en kvart på den lille visaren när jag kommer hem. Får se eftersom jag inte behöver gå upp halv 6 imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: