VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dubbelt upp

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Härligt och få paket och till och med 2 st på en och samma dag.
 
En ny extern hårddisk på 1 TB från http://cdon.se/
Den är superliten, ungefär i storlek med min telefon.
 
Råka ju välta den jag redan hade när den stod på golvet, och jag som alltid ställt den där när jag för över nåt...grrr..måste ha råkat ställa den för nära stolen..suck.
Ja ja, nu har jag en ny iaf o den andra var ju ändå 3 år gammal. Hoppas på att kunna plocka isär den och koppla den till datorn och kanske rädda de som var viktigt. Eller ja viktigt o viktigt, där fanns nog inget som jag inte kan få tag på igen om jag minns rätt. Och som alla vet har jag ju ett superminne..haha
 
 
 
Och en ny smoothie mixer från http://www.ellos.se/
Med dubbla muggar som man desutom kan ta med sig, perfekt nu när jag pendlar till Helsingborg, särskilt på morgonen eftersom jag inte är nån frukostmänniska
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: