VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte långt borta nu ?

Kategori: Tankarna flödar

 
 
 
 
Måndag och ny vecka igen. Inga planer för den, tar de som de kommer som alltid.
Men jag ska påbörja julstädningen från golv till tak, allt ska dammas och torkas av, putsa fönster och byta gardiner, stryka dukar och lägga på överallt, dammsuga och torka golv. Och sen så ska ALLT julpynt fram, och det är inte lite jag har kan jag säga, så de lär ta sin lilla tid. Men blir ju hur mysigt som helst
 
Vaknade vid halv 6 i morse och då var det hela 7 minusgrader här. Så nu hoppas jag på att snön inte är långt borta. Längtar tills jag får vakna upp och öppna persiennen på morgonen och se ett tjockt vitt täcke ligga på marken. Så underbart med vinter, snö och lite kyla. Lääängtar
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: