VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rött, varmt o mysigt

Kategori: Jag o min vardag

 
Efter ett X antal timmar och dagar vid symaskinen så är nu äntligen mina julgardiner klara och upphängda i köket. Ja jag kunde inte vänta till nästa helg, blev ju nyfiken på hur de skulle se ut. Och kan ju säga..helt klart nöjd, och glad jag köpte den där vita spetsen och sydde på på kappan, blev ju lite sött och så.
 
Bilderna är kanske inte de bästa, beroende på ljuset så ser de ut som olika röda nyanser, men de är de inte. Plus ser att gardinerna hänger lite snett och sånt där, men ska såklart ändra på de. Ville bara ta kort och visa, och vadå..palla ta massa kort tills det hänger perfekt ? Nej tack!!!
 
Ni ser ändå resultatet
 
 
 
Det stora fönstret
 
 
Och det lilla lilla fönstret

Kommentarer


Kommentera inlägget här: