VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var tog helgen vägen?

Kategori: Fest/Party

 
 
I fredags åkte jag iväg på fest hos min goda vän Peter, det blev massa öl under ca 8 timmar. Lärde känna en ny person, skitkul hade vi. Synd bara att sista tåget går hem alldeles för tidigt. Hoppas på att hitta nån med bil som kan hämta mig nästa gång
 
Igår lördag så tog jag de så lugnt jag bara kunde...och nej jag var inte bakis, blir ju aldrig det som ni nog vet vid detta laget. Lyckligt lottad sägs det..hehe
 
Idag söndag har jag tvättat och varit med Annica och barnen på Väla.
Även ätit skräpmat på Maxi, den där friscomenyn blev det. År o dar sen jag åt detta, men det var gott i alla fall
 
Med andra ord en superkul och trevlig helg.
 
Måndag imorgon igen vilket betyder tillbaks till verkligheten..haha...upp 5 hela veckan och åka till utbildningen, hemma sena kvällar. Men det är det värt och kämpa för att få papper på att man är utbildad kock.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: