VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

5 månader

Kategori: Smulan

 
 
 
Usch, idag är ingen rolig dag. Det är 5 månader sedan min fina söta lilla Smulan fick somna in. Fattar inte var denna tiden tagit vägen, känns fortfarande som igår och saknar henne nåt enormt. Går inte en dag utan tårar
 
Vad jag än gör eller var jag än är i mitt hem så saknar jag henne, hon var med överallt vad jag än gjorde. Och pratade i massor gjorde vi, inte för att förstod varann, men sa jag nåt så svara hon och tvärtom. Hon är/var den mest speciella katten jag mött i hela mitt liv.
Finns ingen som henne det är jag helt säker på. Inte bara jag som sagt detta, alla som träffat henne har oxå sagt det.
 
Man kan ju hoppas på ett liv efter döden eller när man dör att man möts igen, denna tankegången kan ibland hjälpa när man sörjer, men tyvärr inte så mycke, men ändå. Alla har vi många tankar om det här med döden. jag själv anser att man inte bara kan dö och sen är de inte mer.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: