VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Black List

Kategori: Serier

 
 
 
Läste om en ny serie förra veckan som började på tv3, men kände då att jag inte kan följa alla serier som dyker upp, hur mycke jag än gillar just serier som är spännande. och just denna serie krockar med  Agent Of S.H.I.E.L.D på kanal 5. Där kostar det ju att titta på deras play
Men så idag så kom jag på att den kanske finns att se gratis på TV3, och mycket riktigt så är det så. med andra ord så kan jag nu följa denna serie som verkar riktigt bra. Påminner lite om Hannibals relation till Clarice. Så alltså i min smak
 
 

Raymond "Red" Reddington, en efterlyst brottsling, överlämnar sig frivilligt till FBI i deras högkvarter. Han hävdar att han och underrättelsetjänsten har ett gemensamt intresse: att få fast livsfarliga förbrytare.

Reddington har nu ett explosivt förslag - han vill samarbeta med FBI, men insisterar på att endast tala med Elizabeth Keen (Megan Boone, "Law & Order: Los Angeles"), en ny och oerfaren profilerare. Keen ställer sig frågande till Reddingtons plöstliga intresse för henne, men han upprepar att det att det är någonting särskilt med henne. Efter att FBI lyckas gripa en terrorist han lämnat information om, avslöjar Reddington att denne förbrytare bara är den första i en lång rad. Under de senaste två decennierna har han nämligen sammanställt en lista med ärkeskurkar, politiker, spioner och internationella terrorister, som FBI inte ens vet existerar, trots att de är några av världens värsta brottslingar. Reddington kallar den för sin "svarta lista".

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: