VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är den här

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Ja, äntligen är det helg igen. Varit fullt upp denna veckan, men kan ändå inte fatta var veckan tagit vägen. Fast ska bli skönt med lite ledigt och få ta tag i saker och ting här hemma som jag verkligen inte hunnit med. Så min plan är att ha en lugn helg, men som alla vet kan detta ändras i en jäkla fart eftersom jag är så spontan som jag är. Man lever bara en gång och det är nu, jag lever verkligen efter att lev idag som om du ska dö imorgon. Ja eller nåt i den stilen.
 
Så planen är en riktig storstädning som lär ta exakt hela helgen, blandat med film och serier, goda middagar, plus hälsa på Annica såklart pga en person. Vem och varför skriver jag inte ut här för alla behöver inte veta vad som försiggår i hennes liv.
 
Annars har jag som sagt inga planer.
 
Hoppas däremot att mitt paket kommer idag med min nya dvd. Blu ray:en som kom i onsdags skickade jag tillbaka igen, var inte alls nöjd med den av lite olika orsaker. Så en blu ray får jag införskaffa längre fram i livet. Just nu duger en dvd lika bra, även om jag redan har 4 st..haha..en funkar inte fjärrkontrollen till och en vill inte spela in, en tar inte brända skivor och den sista tillhör ett surround system. Så ja, en ny behövdes.....
 
Men hade de varit varmare ute med tanke på att det är sol och helt molnfritt så hade jag lätt suttit på min balkong med vissa personer och druckit vin. Jag klarar kylan varm som jag är, men alla är inte som jag ju. Så nu får vi snällt vänta tills nästa sommar.
 
Önskar er alla en trevlig fredag
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: