VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Och vad fattas mig då?

Kategori: Jag o min vardag

 
Efter att ha varit riktigt sjuk sedan i fredags så uppsökte jag idag vårdcentralen. Min vanliga läkare var inte där så jag fick en annan och kan ju säga att han verkade inte alls veta vad han prata om.
Fick hostdämpande/slemlösande som innehåller morfin. Han påstod att min hosta var för att kroppen höll på att "städa" upp efter förkykningen, ja så kalla han det. och till saken hör att jag har alla symptom som när jag fick diagnosen lunginflammation
 
Jag sa även till honom om min lunginflammation som jag hade för en dryg månad sedan, och han lyssna på lungorna och påstod dom var okej. Ja eller hur, jag ahr lixom astma och de hörs alltid från min lungor oavsett om jag är sjuk eller inte.
Finns lixom en sån där apparat som mäter lungkapaciteten där uppe o ändå fick jag inte blåsa i denna.
Så har inte jag blivit bättre till fredag så kommer jag att ringa dit igen och kräva min vanliga läkare och hoppas på att han är där då. För denna jag fick idag har jag inget gott och säga om.
 
Har hört från andra att dom klagar på vårdcentralen här att inget görs rätt osv. Har idag fått erfara detta, och jag som aldrig klagat alls på dom. är där tack och lov väldigt sällan.
 
Så idag blev jag inte alls klok på vad som fattas mig.
 
Men en sak vet jag..och det är att det finns de som har de värre än mig, och hoppas verkligen att dessa personer inte drabbas av nån feldiagnos där uppe
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: