VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Jaha och var tog då helgen vägen. Rusar i 190 som alltid. Men har i alla fall fått vila upp mig känns det som. Idag blir det att ta det sista med städandet och tvätta. Ska även göra kalops för första gången i mitt liv. Har alltid låtit mamma göra det för hennes blir så god, men hon har tröttnat på kalops, så nu får jag göra det själv. Men vad gör de när jag verkligen gillar att laga mat som ni alla vet.
 
 
Förresten igår upptäckte jag en skylt på grannens dörr
 
"Islamskt Kultur Center"
 
 
 
 
Nej nej nej, nu har jag fått nog o mer bevis på vad som försiggår där inne och framförallt varför där är sån trafik var 10e minut dygnet runt sedan ca en månad tillbaka, plus att deras dörr slår i min dörr så jag blir väckt på natten, och det funkar inte när jag ska upp kl: 5 på morgonen. Dom har bönestund där 5 ggr per dygn..suck. Och det hörs oxå ska ni veta.
Men detta tänker jag sätta stopp för, aldrig att det kan vara rätt att dom har inrättat en s k moské eller vad de nu heter för islamister/araber.
 
Jag är inte ett dugg rasist, utan det finns en gräns för hur mycke man får störa sina grannar. Och det bor ju inte någon där inne, utan bara en samlingsplats för ca 20 pers. ja ni kan ju själv tänka er hur de hörs när det är bönestund. Jag hör hellre att grannens barn ovanpå leker för de hörs inte hälften så mycke, om man nu ska göra en jämförelse över sånt som låter störande ibland. Ja eller vad man ska kalla det, men ni fattar nog hur jag menar.
 
Det ska vara tyst mellan Kl:22.00-8.00....de säger lagen och ja jag har läst den av hyresvärden pga en annan granne på andra hållet intill mitt sovrum, så därför vet jag detta. Så imorgon blir det och ringa honom så han tar tag i detta.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: