VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vinst i stormen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Igår var både en bra och dålig dag. Eller de där med dåligt handlar ju mer om stormen och orkanen som kom och drog med sig massa träd, takdelar där jag bor. Lite obehagligt med tanke på om de hade farit in genom en ruta. 
Strömmen stannade oxå kvar, trots att de blinkade ganska ofta och dålig bild på TV mellan varven. Läste ju hd.se LIVE om allts som hände runt om i Skåne, så man kan ju säga att man kom lindrigt undan. Hoppas ingen var ute och utmana ödet och strök med pga detta
 
St Jude (Judas) är en av Jesu apostlar – inte att förväxla med Judas Iskariot – och ett katolskt helgon som får stå för orkanvindar och förstörelse som England döpte den till och Simone som vårat SMHI döpte om den till efter den som hade namnsdag igår.
 
Och mitt i allt detta oväder så går MFF och vinner över Elfsborg i Borås, vilket gav dessa poäng de behövde för att vara klara SM vinnare.
 
Heja MFF - Guld skall glimma där det hör himma
 
Äntligen har dom gjort det igen, 2010 var ju sist, Skånes och Sveriges stolthet
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: