VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagens dom

Kategori: Jag o min vardag

 
Har ju varit ganska sjuk en vecka nu, med hosta och dunderförkyld. Mådde inte alls bra igår när jag åkte in till utbildnings starten. Men skam den som ger sig, vill ju inte missa nåt.
 
Sov i stort sett inte något inatt, så när det var dags att gå ur sängen halv 6 i morse, kan jag ju säga att jag kände mig väldigt liten och ynklig. Hosta som fan, ont i lungorna och brännande smärta och svimfärdig. Så det var bara och lägga mig igen och vänta på att klockan skulle bli 8 så  jag kunde ringa vårdcentralen.
 
Sen börja de icke bra när de var dags att bege sig, kommer ut o ska cykla iväg, ja då är de punktering på bakdäcket...grrr..så fick promenera och det var en pärs utan dess like, fy fan säger jag bara, helt slut när jag kom fram.
 
Läkaren konstaterade en kraftig lunginflammation med ordinerad sträng vila och penicillin, fick dessutom förnyat mitt ventoline recept, härligt, så är man trygg med astman oxå.
 
Ringde i till min utbildare igen på Lernia och får då veta att det finns ett mail skickat till mig ang lärportalen vi ska använda oss av under utbildningen. Så nu kan jag göra hemarbete i min egen takt fram tills jag orkar ta mig in dit igen. Helt perfekt så kommer jag inte efter i schemat.
 
Och nu ska jag gå och lägga mig och ta det väldigt lugnt, måste lyda doktorn, ja så länge jag klarar de..haha..nä men, ska vara försiktig eftersom lunginflammation inte är och leka med
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: