VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med.............

Kategori: Tatueringar

 
 
...........tatueringar!!
 
Ett riktigt farligt beroende kan jag säga. Eller hur alla ni där ute som har mer än en eller mer än flera, ja jättemånga då..haha. Har själv på 15 ställen på kroppen och är långt ifrån färdig. Hela vänster armen är under uppbyggnad, den ska bli en sån där sleave. Och sen har jag kommit på lite mer som ska göras. Får ta de lite pö om pö ju, kostar lixom lite med ju. En gång i månaden kan nog bli okej känns det som.
Det handlar ju om tid för läkning oxå, man behöver en paus ibland eftersom det är öppna sår man går med och kanske inte så bra och gå med konstant.
 
Att tatuera sig är även en härlig känsla, för mig så gör det ju inte ett dugg ont, mer massage så att hår i nacken och på armarna reser sig....är jag konstig..haha. Evighetstecknet på fingret är väl de som känts lite, men lovar bara liiiite. En baggis med andra ord.
 
Halsen, överarmar, underarmar, vaden, nacken, handen, skuldran, svanken och örat
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: