VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glada nyheter

Kategori: Jag o min vardag

 
Testveckorna på Lernia tar slut på fredag och jag har redan fått veta att jag är antagen att påbörja grundutbildningen som är på 15 veckor + 6 veckor APL, med start på måndag den 30 september
 
Vilket innebär att jag får gå upp 5 på morgonen och hemma med tåget 17.00 varje dag. Lååånga dagar hemifrån men det kan det vara värt. En utbildning kan ingen ta ifrån en, och dessutom handlar det ju om det jag brinner för.
 
Efter dessa veckor så väljer man inriktining och mitt mål är ju att bli kock, och detta betyder då att jag kommer att gå hela utbildningen och inte stanna någonstans på vägen. 
Så detta skulle innebära att jag är färdig kock strax innan jul i så fall.
 
Hur lycklig tror ni att jag är på en 10 skala? Just det....11!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: