VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Händelsernas helg

Kategori: Jag o min vardag

 
Härlig helg jag har haft, riktigt lyckad.
 
Idol och besök i fredags. Vilket gav mig en del på olika sätt, mer säger jag inte..haha
 
I lördags blev det ganska hastigt bestämt att hitta på något med Annica. Så vi beställde hem pizza till oss och hennes lilla mini. oxå kom "tanten" och passade mini när Annica gick med mig hem och drack vin. Och såklart blev det utgång, skulle åkt iväg till annan ort men tiden gick så vi stannade på hemmaplan och gjorde debut på Casa, men alltså hallååå typ 7 pers där ju.
 
Ååå oxå fick vi alla dessa muppar efter oss. Vem har sagt att dom ens får spana på oss alltså...haha
 
Hela helgen resulterade i så lite sömn alltså och jag som hade planerat att vila ut, så hela veckan som gick har jag i stort sett inte sovit mer än sammanlagt ca 30 timmar. Och det är inte bra, men vad gör man när man inte kan sova. Hoppas på att kunna sova lite mer inatt nu när jag går upp 5 på morgonen.
 
Och starten går idag på allvar av min utbildning, 21 tuffa veckor framför mig.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: