VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Neeeeeej inte nu

Kategori: Jag o min vardag

 
Jaha då verkar de som att jag är på väg att blir sjuk...suck. Börjde ju hosta lite smått i måndags o ökade på igår, men slog bort de som om de bara var lite problem med astma och allergi. Bränt i luftrör och lungor och gör än. Så inatt tog de fart, legat och hostat hela natten och fått lite sömn nu, är helt matt i hela kroppen kan jag säga, totalt orkeslös och yr, nog lite feber oxå. Börjat snörvla med, så är de en förkylning så kan den bryta ut nu för jag har lixom planer på fredag som jag vill sätta i verket med mina vänner. Grrr..måste må bra tills dess. Eller i alla fall till måndag då min utbildning börjar, är glad att jag blir sjuk medan jag är ledig
 
Så nu går jag och lägger mig igen. Inte mycke på TV, men massa hysteri iaf om detta med Barack Obama. Eller hysteri är fel ord, viktigt med säkerhet ju så det inte blir krig, terror osv i vårt land. De vill vi ju inte ha. Räcker bra som det är med all annan skit som man läser om.
 
Blir en riktig heldag i sängen känner jag, har tack och lov massa filmer som jag inte sett. 
 
Hörs när jag orkar igen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: