VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu ska jag vara lite tjatig

Kategori: Dagens midda

 
Fy faen vilken pärs de var att renbädda sängen, alltså den här lunginflammationen är inte och leka med. precis när jag tycker mig känna mig bättre så bara pang bom så slår de omkull mig igen och jag ligger där helt färdig. Vill bli frisk nu, orkar inte mer, snart 2 veckor ju.
 
Har i alla fall fått i mig en god midda, hemmagjorda pommes av potatis i fritös..de ni..hehe...och snitzel och min berömda vitlöksdressing
 
Så nu tänker jag ta mig en dusch och vandra upp till grannen och spana in lite motiv som vi ska bygga ihopa för en tatuering på hela vänster armen, spännande. Lär ju ta många timmar så kanske inte blir klar förrän höst o vintern är över, men vad gör de när det är så underbart och bli tatuerad
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: