VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Resten av kvällen ledig

Kategori: Dagens midda

 
Kört på som bara den här hemma.
 
Började med att jag skulle tvätta, fick ha ner Annica (snälla grannen) till mig att följa med ner i tvättstugan, hade konstig yrsel och gick och vingla och kände mig nästan full, vänster armen domnade till lite och pupillerna var så små så små som jag aldrig sett på mig. Men nu känns det bättre. Gissar på att kristallsjukan är tillbaka. Passar ju bra nu när man precis varit sjuk i över 2 veckor o dras med sviter efter lunginflammationen. Men inget ska hindra mig från att åka iväg till utbildningen imorgon..grrrr
 
Sen har jag städat, dammsugat och torkat golv. Gjort ett storkok, Biff stroganoff blev det, recept från min egen matblogg
 
 
 
Tyvärr så kunde inte mamsen vara med som vi bestämt pga blev sjuk, men eftersom jag fryser in flera portioner så kan hon få när hon blir frisk o sugen.
 
 
Och nu tänker jag hålla kväll och bara ta det lugnt med en dusch och serien "Breakout Kings". Började ju titta på den igår, och den är riktigt bra. Synd att de bara finns 2 säsonger
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: