VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Schema och dejt

Kategori: Jag o min vardag

 
För en gångs skull är jag glad det är fredag. Skönt att vi fick sluta kl: 12 idag, men kom inte hem med tåg förrän lite över 13.00, men ändå hemma 4 timmar tidigare, guld värt.
 
Först idag fick jag högsta betyg på utbildningen för mitt kakbak igår och allt man gör i köket och runt omkring osv. Som t ex att jag diskade medan kakorna var i ugnen. Tycker jag är självklart, sparar man ju tid och har nåt o göra o samma när degen vila 30 min i kylen.
 
Sen fick jag goda lovord oxå ang att klara utbildningen.
Så på måndag börjar det stora allvaret och har dessutom fått scheman som sträcker sig över 21 veckor, varav det är APL vecka 48-51 och vecka 4-6. Nu ska jag bara komma på var jag vill vara ju, knepigt det där. Men blir inte på hemmaplan, jag vill träffa helt nytt folk och vara på en riktigt seriös restaurang.
 
 
Och ikväll blir det lugnt med Idol på TV med en dejt, men med vem tänker jag inte berätta..haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: