VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista dagen och 5 kvar

Kategori: Jag o min vardag

 
Då var de sista dagen inne på kursen i Hbg, ledig resten av veckan. På måndag startar mina testveckor inför kockutbildningen. Är så nyfiken och redo att köra på nu.
 
I och med att jag är ledig nu i 5 dagar så innebär detta att jag ska ta tag i allt som behöver göras så jag bara kan fokusera i lugn och ro på utbildningen.
Känner redan hur mycke jag har och göra, men jag är snabb och effektiv så det fixar jag. Resten får man fixa på helgerna när man är ledig.
 
Så idag drar jag igång med storstädningen så den blir klar innan fredag. För då är de karneval/festival här, 60 års jubileum med jan Johansen, Nick Borgen och Kvinnaböske Hasse. Men hm...sånt snack det varit i 1 år nu om att kommunen skulle slå på stort, eller hur...vad är detta för artiser då. Ingen stora iaf. Men Jan Johansen ska jag iaf se.
Blir lite fest hos mig på fredag med några härliga vänner.
 
Och en av dessa kan man ju hoppas på angående en viss sak..hehe. Skriver jag att jag ska ha min vilja fram så blir de väl inte så...haha..eller jo, för jag vet att personen inte kan säga nej till mig...var jag kaxig nu..haha...må så vara, men du de gäller får inte svika lilla mig ju :P!! Så ses på fredag och ta med din "kompis"..väldigt viktigt ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: