VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tack för hjälpen

Kategori: Jag o min vardag

 
Fy fan (ursäkta) men den här lunginflammationen jag åkt på är verkligen inte att leka med. Verkar inte som det blir att jag kommer iväg mer denna vecka till utbildningen..*snyft*.
Har absolut ingen ork och när hostattackerna kommer så håller jag nästan på att svimma, totalt orkeslös och matt i hela kroppen, ont i lungorna så de känns som om dom ska sprängas. Men envis som jag är så ligger jag inte i sängen konstant, de går bara inte. Måste röra på mig mellan varven.
 
Därför vill jag tacka dig (du vet vem du är) för att du kom och hämta mig med bil efter jobbet och körde mig till Netto så jag fick hem det viktigaste. Guld värt....
 
Nu blir det i alla fall sängen tills jag somnar.
Måste ringa utbildarna imorgon så jag får tag på fler hemmauppgifter, så jag inte blir back
 
 
Natti på er alla
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: