VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

11 månader

Kategori: Smulan

 
Idag är det 11 månader sedan det bästa jag haft somnade in. Saknaden är enorm och det blir inte lättare för var dag som går kan jag säga. Jag känner mig inte hel utan henne.
 
Var har alla dessa månader tagit vägen, kan inte fatta det. Känns som det var igår det hela hände. Men när saknaden är som värst så känns det som det är evigheter jag träffa henne sist. även om jag saknar henne mest hela tiden.
 
Det gör ont i mig varje dag så mycke jag saknar henne, hon var mitt allt. Och jag tror aldrig det blir lättare att leva utan henne.
 
Mitt val att kremera henne och ha henne i en urna här hemma är det bästa jag gjort, jag vet var hon är.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: