VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen kom värmen

Kategori: Jag o min vardag

 
Då var det måndag igen och påskvecka, vilket innebär ledig i hela 5 dagar..wow!!!
 
Äntligen värme här hemma, gått hela helgen i en iskall lägenhet, varför det inte varit värme på elementen vet jag inte. Men det har varit jobbigt och springa runt i långärmat inomhus. Alla som känner mig vet hur varm jag är och gärna springer runt här hemma i linne och boxer, men de har då verkligen inte gått. Har till och med sovit med t-shirt och pyjamasbyxor och tunna sneakers sockar. Mindre kul när jag brukar sova med linne och boxer och i stort sett inget täcke på mig.
 
Fullmåne imorgon såg jag, usch då vet man hur knäpp man blir..haha
 
Snart dags för en promenad och sedan ut i lite ärenden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: