VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dags för dom korta

Kategori: Jag o min vardag

 
Sommaren är här för att stanna, absolut. Eller rättare sagt våren.
 
Första dagen idag som jag gått ut med knä korta byxor, helt underbart härligt och börja slippa alla dessa massa kläder.
 
Har hunnit vara på Ica, och tvätta och städa som gäller nu, sen bär det av ut på en promenad. För att sen hem och fixa iordning för kvällen. Får besök och ska bjuda på räkmacka tänkte jag, oxå blir de säkerligen ett X antal glas vin..hehe, sen vet man aldrig vad som kan hända..haha. Kan man ju passa på att inviga nya balkongbordet, tyvärr så står stolarna kvar hos kompis i Hässleholm, men som tur är så har jag andra.
 
Med andra ord känns det som att det kan bli en kanon dag och kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: