VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dumheter får konsekvenser

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Såja, nu har mamman varit här o rengjort mitt fönster efter sin sons dumhet. Utländsk mamma som var lite orolig över att jag var arg o ovän med henne. Men klart jag inte är längre, jag blir bara arg för stunden, jag ville ju bara ha rätten på min sida o att pojken förstod att man inte gör så, för de får konsekvenser.
 
 
 
Fredag, långfredag...undrar om den blir väldigt lång..haha
Känner mig lite sugen på vin faktiskt, men vem är pigg på det idag tro, ingen för alla är så mesiga..haha.
Finns en person som jag skulle kunna fråga, men denna personen är alltid så seg deg o sällan med på nåt spontant. Så känns som det redan finns ett nej att få...hmmm
Om du vet vem du är så vet du mitt nummer, och hör jag inget så vet du inte vem du är eller så bangar du...hahahahaha
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: