VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag igen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Snacka om att dagarna går tokfort. Men de gör inget, så underbart väder som ökar på hela tiden ju.
 
Nyss hemkommen från Hässleholm, fick sluta tidigare idag, vilket var sååå uppskattat.
 
Så vad göra idag då? Nicklas har varit på mig flera gånger idag om vad jag ska göra och om vi ska festa till det. Men jag vet inte, har haft ett X antal lugna helger nu, så det känns som....
"äh kan väl ha en till lixom"
Samtidigt som jag kan känna att..."varför inte hitta på nåt".
Fest och utgång är lixom aldrig fel. Och Bishops i Hässleholm har jag ju velat testa länge. Så jag får ta och tänka till lite och känna efter...haha..som om de skulle hjälpa, jag som kan vara himla velig när det gäller att ta sådana beslut.
 
Känns nästan som jag vill vänta och festa tills det är Cruisingen i Hässleholm, ja om de nu blir av, man vet aldrig, mycke kan hända tills dess.
 
Och nej jag är inte negativ, bara smart..hehe
 
Nåja, får kanske äta nåt o fundera riktigt hårt ang kvällen, annars finns det ju alltid imorgon med att hitta på något.
 
 
Trevlig fredagkväll till er alla om vi inte hörs mer idag....
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: