VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Power Meet

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Den 31 maj läste jag igår att det ska vara Power Meet i Hässleholm. Var där 2012 och det var riktigt kul o trevligt. Förra året missa jag eftersom det var i samma veva som min lilla Smulan fick somna in. Men det var ingen miss alls, för jag ville verkligen inte dit.
 
Men i år ska jag minsann, bara och hitta rätt folk som vill dit. Fast alla är så mesiga o klena som vanligt, så jag får väl tvinga någon..haha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda herbst säger:

    he he behöver icke tvinga mig, för jag ska in, sitta på gräset o ta en kall :)

    Svar: Nä men det är ju ditt val, jag menar om jag ska få med mig sällskap in, alla är så klena, eller menar du att vi ska åka in, förklara dig kvinna..hehe
    shaminelle

    2014-04-03 | 06:59:31
  • linda säger:

    Ja det hade varit trevligt. var inte där heller förra året pga jag höll på med utredningen då ang operationen. men detta året vill jag definitivt in. sitta på en filt o kolla alla bilar :)

    Svar: Jaha då får vi väl se om vi kommer att uppleva detta tillsammans, för jag dricker mer än gärna öl i gräset på en filt. helst där vi satt sist :P pga min "egen toa", så som jag ränner ;)
    shaminelle

    2014-04-03 | 08:47:00

Kommentera inlägget här: