VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skaffa er ett liv

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Tänk om man bara en enda dag kunde logga in på facebook o slippa se nåt endaste negativt. Ja tänk om, för de kommer aldrig o hända. Ni har så mycke o klaga på o gnälla över som ni inte ens kan påverka o ändå orkar ni lägga ner tid på allt detta..*suck*.
 
 
Varje dag klagas de på än det ena och än det andra. Att folk bara orkar. De som det klagas mest på är vädret. Men som nu när det är dags att deklarera, ja då klagas de på skatterna. Istället för att tänka som så, att hade vi inte haft skatt i vårt land hade allt blivit så mycke dyrare, som t ex: uppsöka läkare.
NI kan inte påverka detta, när ska ni fatta det? Typ ALDRIG!!!!!!!!!!!
 
Då skulle jag klaga som inte har barn och ändå går jag och betalar skatt till förskolor, skolor osv, plus att jag aldrig fått eller får barnbidrag, men inte fan gör jag det. Nä var glada över att de finns bidrag som just barnbidrag, bostadsbidrag för ensamstående o det är minsann i regel mammorna som får detta. och dom är dom värsta till att gnälla enligt min erfarenhet.
 
Nä ta fram er positiva sida och skaffa er ett liv istället för att sitta där o sura, klaga o gnälla över sådant ni inte ens kan påverka
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: