VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Upp & hoppa

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Det var precis vad jag gjorde kl: 07.00. För att upptäcka att de nära nog är storm, så jag känner mig icke manad till en morgonpromenad. Körde på frukost istället, rostad och kokt ägg..mummamums.
 
Känns som att de kommer att bli en heldag inomhus, fast det gör inte så mycke. Ska ju tvätta idag, och har massor av den varan. Så då kan jag lika gärna passa på att röja runt här hemma.
 
Någon annan är jag som inte tänker gå ut idag? haha
 
Skulle ju även kunna sitta och rita en del inför min sleave. Höger armen har jag bestämt. Tror det kommer o bli riktigt bra.
Skulle ju börjat för längesen egentligen, men har väntat pga blodbussen. Men det måste ha gåt minst 6 mån sedan man tatuera sig sist innan man får lämna blod, och det känns som det är nåt jag vill göra eftersom jag är en av de i världen som har den där sällsynta blodgruppen. Får väl se hur de blir o om dom vill ha mitt blod fast att jag har allergi. Många frågor
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: