VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Falsk Uthängning av 4 åring

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Åkte iväg tidigt i morse med tåget till Hässleholm för röntgen av mitt knä. och medan jag satt där på sjukhuset och väntade på att bli inkallad så läste jag i Metro.
 
Och fy fan säger jag bara, hur kan en människa bara ens sprida falsk information om en 4 åring, kunde slutat riktigt illa där.
 
Så nu ni på facebook, nu kanske ni fattar varför ni inte ska sprida vidare allt ni ser ang efterlysningar av människor o djur. Kan sluta riktigt illa rätt vad det är. Vilket det redan har för många föräldrar, barn och djur  som man läst om. Men ni kan ju skärpa till er i alla fall och inte tro på allt som skrivs
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Har förresten gått sammanlagt 4 km idag, till o från stationen och sjukhuset, plus Netto en runda. Men de slutar inte där, för jag ska ut o köra en 4-5 km till i eftermidda.
 
Har bestämt mig att gå 2 ggr/dag, mellan 3-5 km per gång. Fast nån dag blir de nog bara en pga måsten man har o göra, men allt är bättre än inget. Mitt knä ska byggas upp nu, och hoppas på att när det är dags för ortopeden att jag slipper operation eller liknande.
 
Minns våren 2012 när jag gick med ortors i 6 veckor, var bl a i Helsingör o festa då, men de funka utmärkt. Stackars Linda bara eftersom jag så fort jag suttit och sen vi skulle gå iväg, så var jag tvungen o in på en toa o ner med brallorna o rätta till ortorsen, en jäkel till att kasa när man suttit ner. men allt går bara man vill..haha..även om det var säkert 50 ggr under en hel dag o kväll jag fick göra detta...haha
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: