VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

VA? Måndag igen!!

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknade kl:7 helt superpigg. Har ju inte mått så bra sedan i måndags förra veckan. ont i underliv eller vad man ska säga, typ urinblåsan med smärtor som strålar ut i ländrygg o njurar med frossa dygnet runt och detta räliga illamående. Riktigt obehagligt, får nog bli läkare imorgon tror jag, vill bara veta vad det är. Övre Urinvägsinfektion kanske eller nåt.
Skumt är det i alla fall. Svårt det där när det gör ont inombords, man vet ju inte vad det kan vara
 
Så därför har jag tagit paus från mitt promenerande, men idag tog jag en lite mindre runda. 3,2 km på 33 min. Bättre än inget. Vem vet, kanske tar en kvällsrunda oxå.
 
Nu blir det frukost och sen ska jag ta och städa en del. Byta påslakan oxå, finns inget mysigare än att krypa ner i en renbäddad säng när man ska sova. Hade kunnat renbäddda varje dag, men snacka om mycke tvätt då..haha.
 
Fast det varit påsk så har den varit lugn och inget festande, hoppa över festen jag var bjuden på, dels för att jag inte mår så bra, men även för att jag verkligen inte gillar o sova borta. Tror jag sov borta sist för typ 10 år sedan..haha
 
Nähä på med hög musik och sätta fart här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: