VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bästa skinnisarna

Kategori: Kläder

 
Just det ja, har ju glömt och visa vad jag hitta på min shoppingrunda igår
 
Ett par svarta skinnaktiga byxor, som är så sköna så det känns knappt att man har dom på sig. Hitta dom på kappahl och tänkte först inte köpa dom pga priset, snåla jag..haha...sen tjata mamma på mig om att tar du inte dom nu så ångrar du dig när du kommer hem.
Och så rätt hon hade, jag ångrar inte ett dugg att jag köpte dom för 399 kr.
 
 
Man ser inte riktigt kvalitet och fickorna på bilden så tog ett på dom oxå
 
 
Oxå en tröja på Lindex, pluss 3 par boxer.
och det roliga med tröjan är att mitt lyckotal är 12 och alltid varit, vilket jag inte tänkte på förrän nu när jag ser bilden
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: