VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Flitig söndag

Kategori: Dagens midda

 
 
Idag har yrseln varit mild, så jag har passat på att storstäda. Helt blåst här hemma och luktar så gott.
Imorgon är det dags direkt på morgonen att gå till vårdcentralen och ta massa prover, hoppas på att de inte kommer tillbaka med alltför dåligt svar.
 
Efter det bär det av till Kupolen i Klippan med tåg och träffa sjukgymnasten och träna knäet. 
 
Och när allt detta är gjort är det ÖB som gäller fram till 15.30. Längesedan nu ju pga semester.
 
Dagens midda vill ni kanske veta.
Det blev stekt kycklingfilé med den där potatisen med tomatsås i ugnen som jag gjorde i fredags, om ni minns, oxå lite broccoli
 
 
Bilden är tagen med mobilen och ser att den är lite suddig, får ta och kolla upp vad det är som gör detta. För den tar annars så klara och bra bilder
 
 
Måste påminna om serien "Suit" som jag började titta på häromdagen. Alltså ni måste se den, riktigt bra advokat byrå serie. Lite snyggingar med att vila ögonen på..hehe
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: