VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Långledig

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Idag är äntligen proverna tagna. Så får vi se vad dom säger om ca en vecka.
 
Och fick ett telefonsamtal för en liten stund sedan om att jag inte behövde åka in till ÖB för dom skulle sluta kl:12 och imorgon är vi lediga och ska då göra ett hemarbete med att hitta 3 st företag som vi vill göra studiebesök på.
 
Min första tanke som kom upp i huvudet precis nu är båtarna mellan Helsingborg-Helsingör, hade nog varit intressant. Blir det av kan man ju alltid kolla möjligheterna för en praktikplats där. Tror det hade varit ett spännande arbete faktiskt.
 
Jaha, då blev jag helt plötsligt lite långledig. Fast har ju sjukgymnasten imorgon förmiddag. 
 
Kanske skulle passa på att baka ett gäng kardemumma bullar, ja om jag har plats i frysen, den är ju så gott som alltid proppfull. Får väl ta en koll och packa om där. Annars får det bli middagar som tas fram efterhand som tar störst plats för att kunna få in bullarna. Åååå vilket problem va..hahahaha!!
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla lite nya serie avsnitt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: