VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vecka 3 av 3

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Go'morron!!!
 
Sista semesterveckan av 3 och åter tillbaka till lite rutiner. Ska snart sätta mig på tåget och åka till Klippan och Kupolen för lite träning med sjukgymnasten, hon har ju oxå haft semester. Så ska bli spännande och se vad hon tycker har hänt sen vi sist sågs för 4 veckor sedan. Har ju tränat lite på egen hand nu i 2 veckor.
 
Hörde att de skulle bli massa regn denna veckan, ja att sommaren är över med all värme märker man ju. Svalare nu att sova om nätterna. För min del kvittar det att värmen är på väg bort. Ingen kan klaga, det har varit en fin sommar jämfört med förra, även om jag inte bryr mig. Just nu längtar jag till första snön, julmust osv...
 
Vet att en del kommer att morra på mig nu ang min längtan..hahahaha...men det bjuder jag på.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: