VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

141229

Kategori: Jag o min vardag

 
Då var det söndag och halva min ledighet har gått, 9 dagar kvar. Rätt skönt faktiskt.
Vet att jag inte bloggat så mycke, men ibland känner man inte för det. Men min jul har varit helt perfekt med massa god mat och fina julklappar. Hoppas ni hade detsamma
 
Snart är det nyår, och vad jag ska göra då bestämmer jag typ samma dag, har ju lite och välja på.
 
Härligt att det blivit massa minusgrader, för då kanske det snart äntligen kan komma snö. Kom ju lite igår, men inget jag kallar snö, för de lilla gör varken från eller till. Vill ju ha flera dm, eller ja helst en meter.
 
Hoppade över festen igår och kollade 2 filmer, som snart kommer att läggas upp.
 
Och en söndag som denna ska jag tvätta och städa.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: