VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen är här

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Idag blir det en tur till sjukhuset i Hässleholm, ska göra en magnetröntgen av öronen/hörselgångarna, som är en del av utredningen av Ménières sjukdom.
Sen bara 2 sjukhus besök kvar, balansprov och hörseltest i januari. Men detta blir i Kristianstad, väldigt tråkig stad och resa till.
 
Efter allt detta ska jag äntligen få rätt mediciner och doser så jag kan fungera i min vardag. Ska bli skönt och få bättre bukt på detta. Inte så mysigt och vakna yr varje morgon och vänta ut ca 2 timmar innan man kommer igång för dagen.
 
Eftersom det finns gott om affärer i Hässleholm så blir de såklart en shoppingrunda, och jag tar mamma med mig, så hon kommer iväg lite hon med.
 
Och nu tycker jag banne nej att snön kan komma och inte bara massa minusgrader. När det är kallt ska det vara snö och inget annat, Så de så
 
Just de ja, nyårsafton imorgon. Får se om de blir fest eller inte. Just nu lockar det inte alls. Men det kan ju ändras, vilket det gör oftast för mig
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: